ARBETSKAMRATER FRÅN FÖRR


I lördags träffades vi några arbetskamrater från Södra Viken-tiden att fira Annica som fyllde fyrtio år i november. På högtidsdagen befann hon sig på Lanzarote med sin familj och fick fira i lugn och ro. Det blev inte så stökigt i lördags heller och vi som brukar umgås vid födelsedagar hade decimeras p g a olika orsaker, men framförallt börjar vi nog bli lite gamla och skraltiga. Det gäller att spara på sig till det man absolut måste. Annica är ju den som är yngst i församlingen och är också den som oftast får resa då vi skall umgås. Nu var det jag som drog vinstlotten, för nu blev det lunch på Korianderbarodeli i Kallstá, Annica fick åka en kortare bit och Kerstin och Eva fick ta trippen från Sunne. Som tur är så kan ju en sådan resa förenas med, i dessa tider, julklappsinköp.

Jag är personligen mycket förtjust i Koriander, mest för atmosfären, men också för den vällagade maten och inte minst för att de kör med livemusik under lördagslunchen. Den här gången lite rock och R&B. Passar mig.

GRATTIS än en gång Annica och jag håller tummarna för dig att köket blir färdigt till påsk och att påsk infaller tidigt nästa år.

Kommentarer
Postat av: 40 åringen

Tjenare! Vad trevligt med en liten hälsning på en bloggsida. Jag tycker det var jättetrevligt i lördags. Detta får vi göra om lite oftare.

Kramizzar Annica

2007-12-11 @ 10:54:07
Postat av: Recordinjustice

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2007-12-23 @ 19:21:19
URL: http://recordinjustice.blogspot.com
Postat av: 40 åringen

Tjenare Åse!

Ville bara meddela att köket ännu inte är färdigt! Men jag sa ju inte vilket år det skulle vara färdigt, men jag hoppas att det är klart till jul 2008!
Ha en bra dag!

Kramizzar 40 åringen i Grums!

2008-04-17 @ 14:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0