FISKVARNING

Jag sparar på mesta, men allra mest på papper - skrivet som oskrivet. Eftersom mina barn inte har ärvt just denna egenskap så vet jag redan nu att det kommer att bli en hel container till pappersinsamlingen den dagen de skall hit och städa upp efter mig. Numera har ju inte tidningsklipp samma värde då det bara är att gå in på nätet och leta upp artiklar om ja t ex Palmemordet ( ja, varför har jag sparat på det??) Tips på inredning och kläder - det märks att det KAN bli för gammalt, så nu kan jag med gott samvete slänga det, så här drygt 20 år efteråt. Sparar också på tidningar, citat, uttryck och ja det mesta.. och mycket papper blir det. Vi har varit på IKEA och inhandlat plastbackar för drygt tusenlappen, för nu skall vi minsann sortera och SPARA igen. Vill bara ge ett exempel på hur viktigt det är att spara på allt.
 
Här ett minne från Sunne och Marias lilla notering om hur vi skall förfara med husets katter (?!). Hon trodde varken dem eller oss om mycket vid den här tiden.  

image423

Notisen är sparad sedan 1990.


Kommentarer
Postat av: Maria - skribeneten

*skrattar* Man måste varit med där på Frykenvägen 24 b den där morgonen för alldeles får många år sedan för att förstå dramat i det hela. Och visst fanns det lite "frökenfasoner" i mig redan då ;-)

2007-12-04 @ 11:10:01
Postat av: Gooodamerica

This is a very good site. Thank you.

2010-11-23 @ 08:56:02
URL: http://www.gooodamerica.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0