BERIT KYRK OCH HENNES MAMMA ELVY

image130


Idag, onsdagen den 25 juli 2007, invigde vi vårt matbord med gäster inomhus. Det var ju naturligtvis meningen att vi skulle äta lunchen utomhus i strålande vackert väder. Så såg det ju ut i vår planering. Men icke, det vill sig inte. Det verkligen SPÖregnade emellanåt. Det fick bli mat och potatis inomhus som sagt och till kaffet så hade jag knåpat ihop smulpajen med röda vinbär som jag har beskrivit tidgare. Den är busenkel att göra och smakar gott med det syrliga efter, i det här fallet ugnstekt lax.

Det var verkligen kul att Berit och Elvy hittade till vår lilla stuga och de hade med sig en jättekrysantemum att förgylla vardagen med. De fjäskade också för Kjell-Åke, förstås, med ett hjärtegod godisask.
image131

Kommentarer
Postat av: Partilleborna

Ser jättemysigt ut!

2007-07-26 @ 10:42:17
Postat av: Anmaja i Kalmar

TACK för kommentar i min blogg! Har som Du läste varit borta ett par dagar och såg att en ny kommentatör kommit till - jättekul. Men hur har Du hittat mig? Vore bara kul att veta. *L* Ska läsa Din blogg, men jag har lovat Lussekatt att gå ut en sväng nu. Jag återkommer.
Anmaja

2007-07-26 @ 18:35:42
URL: http://blogg.omakastengods.se/
Postat av: Abdullahikathinka

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2010-04-08 @ 13:08:28
URL: http://abdullahikathinka.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0