Första försöket ... ensam

Tack igen Maria för den "kuliga" morsdagsgåvan - det här skall bli kul - hoppas att jag kan klara av det.
Du har ju lovat support och, vad jag förstår, så missade du begränsningen. För fem minuter sedan fick du ju första förfrågan. Den tekniska begåvningen hos mor är inte stor - så första problemet var att få bort det felaktiga datumet på de stackars foton som jag har lyckats åstadkomma med den nya kameran, där det också borde ha medföljt en ändlös support för att få till det. Jag är inte heller så mycket för bruksanvisningar. Så här kommer det bli "learning by doing".Första lektionen bestod alltså av beskärning av träd - på bild alltså !!!

Vilken skillnad mellan åren på växtlighet.

Den 10 maj i  år blommade fruktträden och de var underbart vackra.

image6



image7


Den 10 maj ifjol såg det ut så här. Inte så skönt, men vackert ändå så här i efterhand.

image9


Hej och hå .. detta tog tid. Bilderna "försvann". På  ´t igen!  Hoppas nu att inlägget "sitter kvar".

Kommentarer
Postat av: Laila

Kul! Ännu en blogg att få följa.
Kämpa på! Du är säkert också en teknisk
begåvning som Maria.

2007-05-29 @ 12:00:23
Postat av: Lauritzemine

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2009-08-07 @ 11:06:38
URL: http://lauritzemine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0