UTMANING

Jag har blivit utmanad. Maria, http://meliaklint.blogg.se  har bett mig lista sju sanningar om mig själv.

Så här är det tänkt att gå till:

1) Länka till den som utmanat dig.
2) Berätta sju sanningar om dig själv.
3) Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.
4) Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

* Sanningen är att jag är  på jobbet före sju nästan varje morgon, trots att
jag absolout inte är någon morgonmänniska. Skulle hellre vilja läsa
morgontidningen i sängen och sedan somna om.

* Sanningen är att jag vill mer än jag förmår. Skulle vilja orka mer och
utnyttja fri tid till nyttigheter eller något roligare än att vila och sova.

* Sanningen är att jag inte längre är bra på att känna igen personer jag har
träffat. Detta har tidigare varit en av mina "kvaliteter". Nu är jag inte
att lita på längre.

* Sanningen är att jag är argsint... och generös. Hoppas att det ändå kan
skapa en jämvikt i mina relationer, trots att det oftast inte är samma
person som blir "drabbad" av båda egenskaperna. "Hård mot de hårda" - ett
ordspråk från Fantomen, gäller.

* Sanningen är att jag tycker att blommor är viktigare på födelsedagar än på
begravningar.

* Sanningen är att jag numera prioriterar besök på Sola-returen jämfört med
IKEA. Kanske beror det på att sortimentet på IKEA är mer statiskt och att
det fr o m augusti är mer tillgängligt för min del.

*Sanningen är att jag inte har några vänner att utmana på bloggen, eftersom
min åldersgrupp är underrepresenterad. Vill ju inte utsätta mina unga
bloggfavoriter för ytterligare en utmaningssväng, när jag vet att ni är med
sedan tidigare.
image377

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0