WEDDING SINGER

image350
Maken och jag har förlustat oss en afton i kulturens tecken. Här var det åttiotalet beskrivet i mode och friysrer och kanske musik. Hela åttiotalet gick mig nämligen förbi när det gäller musik, eftersom då var barnen i sådan ålder så det fick mest bli barnprogram som styrde. Det är klart att lite på slutet kom vi väl lite i kapp när det gäller Carola, Herreys och Eurythmics. Susanne som bodde hos oss bidrog väl också med kunskapen om skillnaden mellan Gyllene Tider och Noice
t ex, men annars är det blankt.

Jag tycker att musicalen Wedding Singer var riktigt bra - mycket bra artister i både sång och dans. Sedan var det ju  det här med frisyrerna. Vet inte om perukmakaren hade fått order på parodi eller om det var budgeten som inte fick spräckas. Tyvärr på annars genomtänkta karaktärer och klädesval. Nerfont är ju bra, men det här var nog inte riktigt hans roll - eller om det var håret (?) som störde mig. Slutsatsen är dock att det var ett klart lyckat musicalbesök denna höstiga söndagseftermiddag.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag önskar att jag hade haft samma uppfattning om musikalen....... Jag frågar mig om och om igen, varför blev jag så besviken? Trodde nog på många skratt.

Det är ju bra att alla ni andra är nöjda, så jag får väl tänka igenom vad jag har för humor egentligen. Självinsikt heter det visst ;-)))

2007-10-24 @ 13:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0