GODA KAMRATER

Några dagar senare...
image641


Visst blir man glad när man bara får lite uppmärksamhet "bara så där" . Imorse - en torsdag, på jobbet, så kom kamraterna C och C med en underbar fjärilslavendel i en lika underbar kruka för att jag "inte har sett glad ut" när jag har virvlat förbi. Gissa om jag fortfarande ÄR glad för denna "uppvaktning"? Som jag sa ni gör så jag överlever - fastän på engelska?!
Blomman är kvar på jobbet, för det är ju där jag är mest och det är där jag behöver något att njuta av emellanåt. Skall ta hem den till valborgsmässoafton. Lavendeln kan jag ju gräva ner på kolotten sedan och krukan kommer att passa finfint här hemma. Hann inte ta någon bild idag - kanske imorgon, så får ni se vad fint det är. Visar en lavendel så länge.
image640


Kommentarer
Postat av: Margaretha

Tänk vad en liten gåva kan värma.....vi skulle nog alla tänka på det lite oftare.....
Kram
Margaretha

2008-04-26 @ 19:31:55
URL: http://catfriend.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0