LONG TIME - NO SEE

Ikväll har jag packat "skolväskan". Imorgon är det dags att återgå till vardagsrutinen igen med arbetet tur och retur och lite måsten därefter också. Det känns okej, men hade gärna semestrat några dagar, eller snarare, några veckor till. Det känns inte som om fem veckor redan passerat, för jag minns det som igår när jag seglade ut från KaU och kände mig så NÖJD att ÄNTLIGEN är det semester och jag skulle inte tänka på jobbet en minut under de kommande veckorna. Jo jo!

Tänker iallafall stå och vänta på bussen kl 0650 imorgon, förhoppningsvis i ösregn!


Kommentarer
Postat av: Catrin

Vilket underbart kort! Skönt att du är tillbaka i bloggvärlden igen. Har saknat dina inlägg! Kramisar

2008-08-21 @ 20:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0