SEMESTER 2008 - BARNBARNSMYS

Årets semester har innehållit många dagar med barnbarnen Melia och Mollie. Vi hade lyckan att både inviga och avveckla vår semester med intensivt umgänge med dessa båda ljuvliga. Ja, inte behöver man något mer, och förresten man orkar inte så mycket mer för det är som sagt intensivt. Vi gör det intensivt för inte vill man släppa kontakten en minut till något annat heller. Via en omväg över Grebbestad camping så fick vi pussa lite på de små innan vi själva tog oss till Partille, där vi sov oss igenom några dagar tills de ordinarie bostadsinnehavarna regnade hem.

Några veckor senare fick vi rå om dem ordentligt några dagar uppe i stugan i Lekvattnet. Den är ju inte direkt småbarnsanpassad - med vedspis och trappor bl a. Vad gjorde väl det, men det var ju det som bidrog till det intensiva med anledning av att det blev lite extra noga med passningen. Mitt bästa semesterminne denna sommaren är när Melia och jag, efter det vi ätit frukost, gick och lade oss tillbaka och somnade om. Det var mysigt i den kojan och så gott har jag nog inte sovit på 25 år.

Mamma Marias gamla trehjuling har sparats och återvunnits. Snacka om förutseende miljötänkande(?)


Kommentarer
Postat av: Majsa

Gott att se att du är i gång med bloggandet igen!

Kram från Partilleborna

2008-08-19 @ 08:29:45
URL: http://meliaklint.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nämen guuud så goa barn! Lika pliriga ögon har de båda två ;-). Jag förstår att du har haft det bra!

2008-08-19 @ 10:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0