BLOMSTERUPPVAKTNING

image539

Idag fick jag i uppdrag att gå till min mor och ta kort på den blomserbukett som hon fick av Andreas i går. Det var en kombinerad julklapps-, Alla hjärtans dags- , tröstebukett från honom till mormor. Tyvärr gör sig inte bilderna buketten rättvisa, för den var mycket mer mättad i färgen "på riktigt".

Andreas och Linnéa är just ni på väg till Indien och hänger väl nå´nstans uppe i luften just nu. Det skulle visst ta nio timmar från Helsingfors till Bombay. Jag önskar dem naturligtvis en lyckosam resa, men helst skulle jag ju vilja att de hade stannat hemma. Förstås!! Nu ser jag fram emot den dagen de kommer hem om några veckor.

image540

Kommentarer
Postat av: susanne

Hej Åse.
Allt kommer att gå bra på den resan det är jag säker på. Och du det står inte på förrän dom veckorna har gått. Tiden rusar iväg känns det som.
Skall iväg och kolla på buketten imorron tänkte jag hon kallade mig idag. Jättefin ser den ut att vara.

KRAM

2008-02-11 @ 19:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0