CYBER INSPIRATION

På min "turné" i cybern, så har jag träffat på många idégivare som sagt. Jag tipsade dottern om en idé angående annorlunda krukor och dess användning. Med denna idé i skallen så skulle detta bliva blomman till uppvaktningen till bästa väninnan, tänkte jag. Suckluenter inköptes, men jag lyckades inte få tag i den typ av krukor som jag hade låtit mig inspireras av. Då jag (?) också hade en plan där jag menade att Inga-Lill skulle ha detta blomsterarrangemang, så skulle det var en mycket, mycket tunn kruka, eftersom fönsterbrädet hemma hos 55-åringen inte är det bredaste numera. Jag blev ganska nöjd ändå till slut, fastän jag var tveksam i det längsta. Jag ville ju ha runda krukor som på inspirationsbilden. Tror att det kan bli en likadan hemma här och det går att komplettera med varianter, så att de två kan bli ett t ex, lite pusselform alltså.

Inga-Lills blomma ser ut så här:
image534


Inspirationsbilden med två krukcylindrar finns på http://tinaminastina.blogg.se/1200754647_grnt_i_krukorna.html

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh den krukan var ju ännu finare. Vart hittade du den?? Jag bara måste köpa en sådan kruka.

2008-02-10 @ 21:09:33
Postat av: Åse svarar Lisa

Denna tingest är inköpt på Blomsterlandet, som i och för sig inte är min favvobutik, men jag kanske får ändra mig, då jag råkade på en supertrevlig och serviceinriktad expedit. Obs - kvinnlig!

2008-02-10 @ 22:16:51
URL: http://kolotten.blogg.se
Postat av: Lisa

Hmm, jag är inte förvånad... att det var en kvinnlig menar jag.

Jag får åka dit idag och köpa mig en kruka, men det får bli när Björn kommer hem och tar hand om vår sjuka dotter.... igen....

2008-02-11 @ 11:35:04
Postat av: Samellinor

Interesting.

2009-05-13 @ 09:25:44
URL: http://samellinor.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0