KOLLA RONGEDALS

Såg tyvärr inte detta program när det visades, men visst är de proffsiga!

 


Jag har bestämt mig för att rösta på dem, vad som än kommer att dyka upp framledes i Melodifestivalen. Jag tror de skulle göra sig bra i Eurovisionsschlagern, trots att det var lite väl mycket Bee Gees  emellanåt. Sanna kanske är bra, men hur många ensamma ledsna och gälla damer brukar det inte vara i detta sammanhang. Nej, då är det bättre med glada och kanske gälla killar i RÖTT!. Klädseln fick de ju också kritik för. Svart skall det vara, möjligtvis lite bling, bling. Synd att Andreas Johnson har hamnat i dåligt sällskap, för han har varit favoriten de tidigare åren som han varit med. DÅ hade han vunnit hela klabbet om HAN hade fått åka det året hans nuvarande kompis fick biljetten till Aten.

Funderar på att ordna en kategori - Melodifestivalen

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Jag håller med dig hela vägen...föll pladask för Rongedalsbröderna...kul att se det klippet igen ,jag tror att dom kan ha chans i finalen.
Sedan tycker jag att Carola har blivit en alldeles för stor diva,och det roliga är att när man surfar runt bland bloggar så förstår man att det kanske inte är så konstigt att dom inte gick direkt till finalen.Det är många som e trötta på henne.
Ha en mysig kväll
Margaretha

2008-02-21 @ 17:33:52
URL: http://catfriend.blogg.se
Postat av: Therese Gunnarsson

Hej!
Vilken fin blogg du har! Vad fint du hade gjort om mammas fördelsedag:)
Hoppas allt är bra med er, du får ta och hälsa Gubben med!
Kram Therese

2008-02-23 @ 15:41:09
Postat av: Ann-Britt

Visste du att jag gått i samma klass som dessa bröder. DÅ - ljusa lintottar hetandes Bergström i efternamn....inte konstigt att jag inte kommit på det förrän typ när de sjöng på Melodifestivalen!

A-B

2008-03-04 @ 14:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0