SURFTUR

Idag har jag virrat runt i cybern och tittat, lärt och inspirerats av andras bloggar. Himmel vad många aktiva människor det finns. Anledningen till att jag var ute och surfade bland bloggarna, var att jag vill ha idéer till altan- och eller uteplatsbygge. Det verkar som om flera har en gemenskap och samverkar sinsemellan. Minns inte, men jag tror inte att det bara var de med bloggidentiteten - tradgardsblogg. Lite avundsjuk kan jag bli , då de hade gemensamma teman, och jag vet inte om det var veckovisa utmaningar. Lite kul. Jag får väl gå in och läsa bättre en annan dag,då jag inte bara letar. Jag har träffat på ett par bloggar med det lilla extra och tog mig faktiskt tid att kommentera, eftersom jag själv ibland skulle vilja få lite feed-back. Men då var det ju det där med lilla extra, förstås...

Idag sitter jag gärna lite extra vid datorn också för jag lyssnar på "Tusen strålande solar" av Khaled Hosseini, och datorn är det enda stället som skivan passar på just nu.


Kommentarer
Postat av: Barbro

Tack för ditt besök på min blogg! Trädgård är mitt stora intresse så det var kul att hitta din sida, ser ut som om även du gillar det?! =)Välkommen tillbaka!

2008-01-20 @ 21:11:40
URL: http://www.barbros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0