TRÖTT

Lite trött är jag på allt och ..."alla" ! (?)  God natt!

Kommentarer
Postat av: Gäst

Godmorgon, hoppas natten har laddat dina batterier.

Visst kan man bli trött på allt och "alla" men då är det dags att sätta ner hälen hårt i myllan. För ett X-antal år sedan åkte min fot i backen, ingen telefon som störde, inga "måste bara" och inget/ingen fick störa. Tog cirka en månad innan släkt/vänner/bekanta fattade att jag menade allvar. ALLA blir trötta någon gång men få gör något åt det, man mal på i samma ullstrumpor år ut och år in tills man kommer till en punkt och inser att andra har kontrollen över ens liv.

Nu har jag en eftermiddag/kväll i veckan som är bara min o fy katta va gott det är.

Varför jag hörde av mig? Skulle sakna den här bloggen om du inte orkade skriva alls en vacker dag.

2008-06-14 @ 08:42:55
Postat av: Mia

Jag håller med föregående skrivare... :-)

Nu har jag uppdaterat mig på din blogg, nog tycker jag att det har hänt mycket. En massa firande (bara DET kan vara jobbigt) och så björnbärsstödet klart, jag tycker det är så himla fint, fint med det där röda tornet också!

Ha nu en riktigt skön lördag och släpp alla måsten!

2008-06-14 @ 14:34:18
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Svar till Gäst och Mia

Läste Gästs svar redan imorse, men orkade inte kommentera - men tankarna om detta har cirkulerat under dagen - får blogga om en tänkt lösning på sikt. Snacka om briefieng. You made my day och dessa ord var precis för att få en slow motion på on-knappen. Tack även Mia. Jag förstår att ni är flickor som har varit med förr - så även jag, men ibland så behöver det ses med perspektiv, och det är det jag inte ger mig tid att få. Tack för era tankar.

2008-06-14 @ 17:39:16
Postat av: Plogflickan

Hej! Inne här för första gången, o jag hoppas du känner dig piggare idag!

2008-06-14 @ 19:09:04
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0