ENDAST NÅGRA SKÄRVOR

För framtida bruk och som en insats i miljöfrågan så hjälpte Melia och morfar mig med att ta vara på den sönderslagna terracottakrukan som låg uppe vid skogskanten alldeles intill huset i Partille. Ja, sanningen att säga att jag nog inte tagit till vara skärvorna om jag inte hade behov (?) av dem. De skall tjänstgöra som dekoration i delar av grusgången vid kolotten. Alternativet är att slå sönder några av de krukor jag redan har, men det får bli en då och då, för visst smäller det av en då och då.
image577

image579

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Så fina barnbarn du har,,.,,jag blir riktigt avundsjuk...
Kram

Margaretha

2008-03-03 @ 21:28:39
URL: http://catfriend.blogg.se
Postat av: Birgitta

Hej Åse
Jag förstår att ni haft mysiga dagar tillsammans.
Kram

2008-03-04 @ 08:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0