TISDAGSTEMA - ELEKTRISK

Inte för jag är stolt över denna elektricitetsamling, men glad att jag har tillgång till det elektriska. Härvan av sladdar tillhör del av det som krävs för att jag skall kunna ägna mig åt mitt bloggande, dator och kamera. Eländet uppstod när den gamla datorn kraschade och så har det förblivit. Någon dag skall det åtgärdas. Tycker ockå at färgen röd på något sätt hör ihop med det elektricitet - varmt och varnande.

Klicka på bilden så får ni fler tolkningar på tisdagstemat elektrisk.

image606













Kommentarer
Postat av: AnCa

Ojdå, den där härvan ser ju alltför bekannt ut! Har en sån i närheten jag oxå ;O)

2008-03-18 @ 22:33:45
URL: http://puppylove.blogg.se/anca/
Postat av: Margaretha

Det finns nog inte ett hem utan ett rejält "ormbo" med sladdar.Allt behöver ju elektricitet nuförtiden.
Själv saknar jag alltid plats i väggkontakterna.
Kram
Margaretha

2008-03-18 @ 23:42:22
URL: http://catfriend.blogg.se
Postat av: Gunnel

Jag har också en härva på min blogg. Tack och lov inte hemma hos mig, dock! :) Men din är snällare så en sån skulle jag kunna leva med.

2008-03-25 @ 22:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0