TISDAGSTEMA - FRITID

Numera har jag gott om fritid, men gör inte mycket av den. Vill mer än jag förmår även där. Det är säkert en åldersfråga. Fritiden är också säsongsbetonade, men eftersom vi lever här och nu så blir det vinterns mesta fritidsysselsättning - TV och telefon. Ja, det här tar min fritid - inte så sällan får det bli en kombination. På vardagskvällarna tillbringar jag mestadelen av min lediga tid i telefonen, sedan följer jag ju några TV-program och låter mig mer eller mindre styras av dem när det skall prioriteras.

Klicka på bilden så får ni se fler tolkningar av tisdagstema.
image580

Kommentarer
Postat av: Paula

Hej! Vilken härlig blogg du har! Jag har också mer tid än ork, så det blir energinivån som styr vad jag pysslar med. Med två jyckar blir det mycket promenader, men denna vinter har varit riktigt trist, utan snö men istället isigt och halt...
Ha det fint!

2008-03-05 @ 10:46:33
URL: http://paulaz.se
Postat av: Alexjennifer

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2010-01-18 @ 08:45:12
URL: http://alexjennifer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0