TEATERBESÖK - Rickard III

Ibland är det tur att det är förbokat. Tänk om jag hade missat denna upplevelse. Fastän då hade jag ju inte haft vett att saknat något, förstås. Så, nu har det hänt igen - jag har åter fascinerats av den kulturella gärningen. Denna gång  i form av improviserad teater framförd av Henri Kokko och Lasse Beicsher. I informationen om Rickard III meddelas att den ena föreställningen inte är den andra lik. Tacka för det - de är fenomenala att ta tillfället till improvisationer och jag är mycket imponerad - igen. Det här vill jag ju se igen och hoppas att de återkommer inom snar framtid och då kommer jag övertala alla jag kan att besöka deras föreställning. Det ligger inte långt undan att detta kan bli ett ämne till julklapp. Om ni kan och ha tillfälle missa inte detta och det är då Richard III med dessa båda herrar som jag varmt rekommenderar, men sitt inte för långt fram i salongen om ni inte har starka exhibitionistiska behov.
Här hittar ni deras turnéplan bland annat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0