HANDBOK I KOLONIODLING

Det lustade mig att söka på nätet efter en kamrat sedan skoltiden. Jag har ofta undrat var hon tog vägen och vad hon gör. Nu var jag inte så okunnig om detta just nu eftersom jag har kollat tidigare och sett spår efter en hemsida som hon har, men som då inte var så uppdaterad. Kamraten från förr heter Cecilia Lagergren Wingård och jag undrar om hon inte är just trädgårdsarkitekt. Nu däremot så innehöll hemsidan mer information om hennes förehavanden och där beskriver hon att just i år så har intresset varit koloniträdgårdar och att hon planerar att eventuellt göra en handbok för kolonister. Det vore väl trevligt och bra att ha! Läs om hennes idé här. Jag hoppas att hon realiserar detta!

Cecilia är delaktig i ytterligare en hemsida som heter http://www.narcissochtulpan.se/  , där det går att få ideer och även möjlighet att köpa kvalitetslökar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0