DROTT X TVÅ

Att springa på krogen varje vecka. Det är ingen bra idé. Annars ! Nu har det varit helt okej för nu har det varit en trevlig samvaro med goda vänner och till och med anledningar att fira. Det har blivit Drott två veckor i rad och som tur var blev det menybyte emellan.

Förra veckan var det Mat&Prat med arbetskamrater från förr och några nytillskott i form av arbetskamrater till dem. Den här aftonen firade vi också att Agneta A nu hade gjort sin sista arbetsdag inom skolvärlden och skall nu leva livets glada dagar som glad pensionist. Lyckost!

Så var de dags igen igen då igår. Då var det också arbetskamrater från förr och som fortfarande är det ?! Hur funkar det? Jo, jag har arbetat tillsammans med dem på en annan enhet för några år sedan, men nu vet jag att de finns i min närhet om och när jag behöver dem. Vi firade Monica som fyllde jämna år i midsommarhelgen och har varit "bortglömd" tills nu.
Vi hade en jättetrevlig kväll och var så lagom många att vi kunde höra varandra. Nu väntar vi på möhippan, så vi får anledning att ses snart igen. Det blir liiite länge till nästa decennium då det blir jämna för många. Då kanske Drott har lagts ned. De har åtminstone hunnit byta meny några gånger, får vi hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0