REALLY HANDMADE

Trodde att det var mer lättvindigt än det visade sig vara. Inför jul och även därefter tänkta röda period i vardagsrummet, så tog jag mig för att sy nya stolsdynor - röda då förstås.  En var väl okej, två sådär, men sedan började det bli tôligt med att tänka in ytterligare två stycken. Någon dag innan jul blev de i varje fall färdiga, men jag har lovat mig själv att nästa gång skall jag kosta på mig att köpa färdigt även om det blir fyra gånger så dyrt. Nerver och tid är också pengar. Jag blev ändå ganska nöjd med resultatet och  med mig själv att jag kunde tänka "att det är inte så noga" och att det är ett äkta handarbete med betydelsen att den ena är inte den anda lik.


Kommentarer
Postat av: Lisa

De blev så fina, så du kan allt vara stolt över ditt handarbete.



God fortsättning!

2009-01-04 @ 19:53:04
Postat av: Lotta

Jag håller med. Inte den andre lik är ju verkligen hemslöjd! God fortsättning!

2009-01-04 @ 22:05:09
Postat av: Birgitta

Jättesnyggt! Så fina går det inte att köpa.

God fortsättning på 09.

2009-01-05 @ 15:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0