KONKURRENS

Nu kommer jag att konkurrera med mig själv - åtminstone när det gäller tid. Då intresse har visats av min kolottenblogg av styrelsen för Karlstads koloniträdgårdsförening så har jag från och med nu också en blogg som finns med på deras hemsida, som du hittar här.

Det är meningen att jag skall vara en sorts informatör eller t om kanske ett nyhetsankare för det som rör föreningens aktiviteter. Den nya bloggen heter http://inivassen.blogg.se och det skall bli in i vassen roligt att se vad det blir av
detta.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, Karlstads koloniträdgårdsförening kan inte få en bättre informatör. Du är så in i vassen bra!

2009-05-05 @ 16:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0