"NÅ ´N GÅNG SKALL DET UT"

Ja, det är en klyscha, motto eller nå´t jag bara brukar köra med. Då brukar det vara att det man inte har varit med om i tonåren, ja då blir det dans och lite annat när decenniekriserna börjar visa sig.

Att samla på stenar - ja det verkar oftast höra barndomen till och hur många hör jag inte som haft tunga fickor och transporter med anledning av att ungarna, eller föräldrarna själva har samlat på sig FINA stenar

Nu är det min tur - jag har fått nå´n noja på stenar och jag vill inte att de skall "försakas", alltså inte grävas ner eller bara samlas i någon hög, där ingen bryr sig.

Så i lördags på min promenad så såg jag bara en hög med stenar, mitt uppe i ett arbete med att skapa en busshållplats. Det såg slarvigt ut och jag hoppas att någon har respekt för dessa stenar och fraktar dem dit där de får komma till sin rätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0