TVÅ NYA OCH TRE GAMLA FAVORITER

Jag må vara så lättpåverkad som maken påstår, men det här kan jag inte motstå. Nu har jag fallit pladask för Melody Gardot - så nu lär det bli en CD inköpt inom kort. Hon var ju med som gäst i lördagens Skavlan och nu letade jag på Youtube och hittade mer pärlor. Klicka här och hör själva det hon framförde hos den "gamla" favoriten" Skavlan. Där fick jag ju en ny favvo till, nämligen Jay Z - viken ödmjuk och karismatisk kille - kallas utstrålning till skillnad från Kvack-Kvack som var med i samma program och som inte kommer att bli någon favorit överhuvudtaget.

En annan favorit var på TV idag - Jan Eliasson - vilken goding och vilken människa, men det visst jag ju förut.

Sedan - jag säger det finns bara en Zlatan Ibrahimovic  - femte målet i femte matchen. Favorit? Ja, det var han för mig redan på den tiden när han i pressen beskrevs som en odåga. Det var då det! Nu tycker fler än jag att han duger gott! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0