JULMYS

Idag bjöd firman på julmys. Lisa hade varit på research och sade till chefen att vi alla var i behov av någon slags upplivning och föreslog därför att vi skulle hyra in TOR o DAVID för att roa oss administratörer på fjärde planet(en) med flera. Detta visade sig vara hellyckat - vilka killar och vilket koncept de kör med. Allvar, gyckel, sång och musik - dagen gick som en dans efter detta - alla var glada. Mera TOR o DAVID åt folket!!!  Sedan var det ju inte fel med glögg, peparkakor, tomtar och hoklad också. Å så kul att vi var så många, trots att en avdelning hade lyckat pricka in ett avdelningsmöte på aktuell tid.

image442 Här beskriver TOR o DAVID begreppet självbild, om hur man själv måste trycka på den manuella knappen för ändrad inställning då och då - att det inte finns något autofocus för att få en bra självbild. Å, så kan man bära på sig för många negativ i ryggsäcken. Fyndigt och tänkvärt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja visst är dom bra! Man vill bara se mer av dom, men den 10 januari är de åter på plats, men kanske på en annan planet ;-)

Ett gott skratt förlänger livet och dessa bidrar verkligen med det, MEN det gör min käre vän ÅSE också. Jag är så glad att du finns!

God Jul & Gott Nytt År!

2007-12-21 @ 10:04:46
Postat av: Ann-Britt

VILL PASSA PÅ ATT ÖNSKA SAMTLIGA I FAMILJEN EN GOD JUL Å ETT GOTT NYTT ÅR....nu när jag var inne på bloggen. Syns att du har annat att stå i (var inte så mkt nytt sen sist jag var inne...är inte inne SÅ ofta...tihi) Kramisar!

2007-12-21 @ 13:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0