FEBRUARIAGENDA

1,2,3,4 - är resan till Partille inplanerad och dessa dagar är för mig värdefulla och jag skall verkligen njuta av småttingarna och .


5 - är det s trettiotredje födelsedag. En "klick" på bilden så kommer du till Marias blogg.



6 - är det s nionde födelsedag.


7 - är vi bjudna på en femrätters födelsedagsmiddag på Gyllene skeppet - utlovas det.



8 - åker jag först till och Evas begravning och därefter till Playwater och skogen, därefter


9 och 10 så blir det förhoppningsvis ett besök i Rådom och nioårsfirande, skåpstädande, bokläsande och .


11 - fyller femtiofem år


12 - ja då är det arbete på allvar igen, antar jag

13

Kommentarer
Postat av: Maja

Oj det var verkligen fullt upp! Sitter och försöker fixa med videokameran. Skulle jag nu mot förmodan lyckas bränna filmerna till läsbart format får ni packa ner alla band ni vill ha till dvd så ska jag försöka fixa dem under helg. Ni är efterlängtade; Melia går med sitt mantra: "Mommo och Moffa åka tåget", "Mommo och Moffa åka tåget", "Mommo och Moffa åka tåget"...

2008-01-29 @ 22:52:00
URL: http://meliaklint.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0