SJUK

Så segt ..! Jag har gått på piller och envishet bra länge och det har gått hyfsat bra. Tills kroppen säger ifrån - när jag nu inte har förståndet med mig. Det blev sängen! Alla och inga symptom, men gôrsjuk och jag säkert dessutom  ytterligare några insjuknande på mitt samvete. Jag var på läkarbesök och där KONSTATERADES att det var ett virus - bara att vänta ut. Jag som är så dålig på att vänta. Fick recept på en nässpray med cortison, som jag bara blev värre av - nya symptom som kräkningar och DUBBELT så mycket huvudvärk. Lyssnade på privatssköterskans råd och intog hennes sort av nässpray och VÄNTADE. I onsdags önskade jag mig en kula mitt i pannan , för att det skulle ta slut på något sätt och i torsdags spelade tillvägagångssättet ingen roll, bara jag fick dö. Just då kunde det inte bli värre, kändes det som.

Imorgon skall jag försöka ta mig till jobbet, men är inte pigg. Först skall jag dock infinna mig för mammografi på Centralsjukhuset - och då kommer tanken, visst kan det bli värre?

Kommentarer
Postat av: Laila

Tack för senast.

Hoppas verkligen att Du blir bättre!

Vilka elaka baciller Du har verkar fått.

Köpte några "mirakelbär" på Hötorget - kanske

värt att prova - Goji Berris - skulle vara bra för

det mesta.

2009-04-21 @ 12:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0