X-äringar

Bilden på Carl-Johan Bergman och David Ekholm är lånad här

Grattis till VM-silvret i mixat skidskytte idag. Kvinnor och ekshäringar som kombination borde ju egentligen vara oslagbart, men att komma tvåa är ju gôrbra!      
NU kom jag på ... det oslagbara hade ju varit kvinnliga ekshäringar, så då var det ju givet att det "bara" kunde bli en andraplacering idag.

Det är en sådan här gång som man gärna talar om sitt ursprung och då kan jag väl i förbifarten nämna att jag är till hälften ekshäring själv, trots att far flyttade till Råtorp och Karlstad redan som tvååring. Just idag är det här min identitet, likväl att jag blir extra patriotisk och håller på Färjestad särskilt mycket de gånger de dänger Djurgården. Vilken segerrik dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0