LYSSNAT PÅ

Låt den rätte komma in med Jon Ajvide Lindqvist. Aj, aj, aj vad bra. Jag gick med lurarna på så fort jag hann. På morgonen så fick morgontidningen avstå för att jag bra ville komma vidare i handlingen. Det är inte ofta det känns så - inte förrän vid upplösningar av stories, men här var det "spännande" hela tiden. Lät mig först inte imponeras i och med att det handlade om vampyrer, men glöm det. Det handlar om människor och deras relationer - vänskap och utanförskap.   Nu är det meningen att vi även skall se filmen, men det känns nästan som om det kvittar - boken är alltför bra!

                                                                                  

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0