Möbeltransport

Skulle blivit en vilodag med ett besök på IKEA som enda förlustelse. Istället blev det full fart att se till att sonens magasinerade två ton tunga köpmannadisk blev utrymd, så att den kunde följa med på kärran till Västerås. Samma väg gick det med våra glasdörrar och den lilla gröna soffan från kolonistugan. Tänk att nu duger det mesta!? Jag som får sån´t ovett för att jag spara på allt!  Nu blir det att hålla utkik efter en ny småsoffa.

Även far fick följa med  till Västmanland - men han fick köra, så han slapp sitta på kärran! Jag har tappat rösten - tänk nu har han ingen nytta av det! Surt sa räven - han får träffa Astrid och gosa med henne, medan jag får gå här och sura.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0