VÄGEN VÄSTERUT

En dag i väntans tecken - man kunde tro att jag väntar på tomten.  Det var meningen att vi skulle ha givit oss iväg till Partille i morse för att fira jul där. Vi fick skjuta på den tänkta resan till imorgon, men då bär det av. Maria kände sig inte pigg - förkylning och magsjuka - så det var att avvakta hur det skulle bli med henne. "Mormor", min mamma, skall nämligen också med till detta julfirande och vi vill ju inte utsätta henne för några obehagligheter som hon sedan skall behöva dras med under en lång tid. Men... imorgon bär det av och jag väntar ... och längtar till denna förälskelse som kallas barnbarn. Hör på lilla Mollie i telefonen att hon börjar bli en liten "människa" och inte bara en bebis som skall bäras och skötas om. Hon konverserar och deltar verkar det som. För att inte tala om lilla Melisen  som bara är för go med sitt mommo och mommo och hon har många det har hon ju själv sagt, för även farmor och farfar har denna benämning om jag har förstått rätt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för en jättetrevlig Julafton!
Robert hälsar till gubben *skratt*

2007-12-25 @ 23:30:57
URL: http://lotusen.blogg.se
Postat av: Cristina Ljunggren

God fortsättning på julen och Gott Nytt År,
Våra hemsidor har krånglat i flera månader och det går det inte uppdatera - hamnar på fel ställe hela tiden. Jag har tröttnat nu så vi har sagt upp allt
hos te**a. Kanske ska jag gå över till något liknande som du har istället.... hm...

Himla töligt att vi hade avd.möte - det såg trevligt ut det ni hade innan jul "däruppe"
Vi hörs.

2007-12-28 @ 20:39:39
Postat av: susanne

Gott nytt år

önskar Fam. karlsson/fjellheim

2007-12-31 @ 13:25:59
Postat av: Laila

Gott Nytt År!

önskar vi i Torsby.

2007-12-31 @ 13:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0