TALLIN - några dagar

Gissa vem?image136
Jo, chauffören och resarrangören själv - Peter. Försökte att få en bild i profil och Katarinas palats i bakgrunden, men det blev inte bättre än så här. Vilken pärla, denne Peter, lugn och fin och ordning och reda. Supernöjd. Han är sin bäste marknadsförare. Tack för att du tog hand oss så bra.

Vid palatset tog jag några kort för trädgårdstemats skull. Portalen som jag ju önskar att herrn i huset skall begrunda så att han kan snickra en variant på den till mitt palats på Kroppkärr nå´n gång. image137image138

Sedan tyckte jag att det var lite itnressant att det är så glest emellan plantorna, men att det blev lite finess med det också. Jag tänkte då främst på salivan som står där med fem spretande plantor. Det kanske är tänkt att det växer till sig.
image139

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0