UPPROP !!!! SLUTA HANDLA PÅ SIBA !

 image68Inte en krona skall hamna inom denna affärs väggar från min familj, om jag får bestämma. Jag är så "förbenad" på det som skall kallas kundservice. Ja, jag blev t om hänvisad till "service"-disken, så de har iallfall hört ordet. I fjol fick jag en digitalkamera som jag har tagit några bilder med. Nu, inom ett år - garanti kvar - så får jag den inte att fungera. Maken lämnade in den och ett SMS har kommit att den är klar. Idag studsar jag dit . Bråttom som vanligt, då möts jag av beskedet att det kostar 400 (fyrahundra) kronor att lösa ut kameran, eftersom de inte har hittat något fel på den. Jaha, jag tycker alltså att det är bara kul att lämna in kameradj-n för att jag skall få vara utan ett tag då. Det kanhända att jag borde välja bättre batterier. Där hade han en point, MEN, det  är faktiskt så att jag isåfall har använt lika dåliga batterier tidigare - och då har kameran fungerat. Skit samma jag löste inte ut kameran, utan för min del kommer jag att lägga de FYRAHUNDRA KRONORNA på en ny kamera i , absolut, en annan affär. 
S  E R V I C E till en kund, som om de kollar i kortregistreringen, ändå har handlat en del under åren. OCH ... nu släkt och vänner hoppas jag att ni är solidariska med mig och struntar i att handla i den där skitaffären, om ni har haft det dåliga omdömet tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0