eMIL

Nu är det så igen! Jag har "åkt dit" på ännu en en ung begåvad man. Birgitta E och jag var ikväll och "upplevde" eMIL Jensen på Arenan. Tänkvärd, rolig, musikalisk - you name it. Försöker komma ihåg något av allt det bra han uttryckte, men minns bara att det var bra tänkt och sagt. Blir inte han nästa års Karamelodistipendiat , eller nästnästa, så skall jag äta upp min hatt om jag har någon. Han är nå ´t, som han själv skulle ha uttryckt det. Tydligen trivs han i Värmland/Karlstad för under sina turnéer så lyckas det alltid bli en spelning här. Det är BRA, för då skall jag se till att vara där.

Kommentarer
Postat av: Noahastri

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2010-01-19 @ 11:00:50
URL: http://noahastri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0