FADERN, SONEN OCH ....

... GRATTIS TILL MINA BÅDA MÄN I FAMILJEN IDAG PÅ ER FÖDELSEDAG 
DEN 11:E NOVEMBER !!!

image1080

ANDREAS FYLLER TRETTIO ÅR och firar födelsedagen med sin flickvän Linnéa och ytterligare sex kompisar i Amsterdam och vi har firat jubilaren tidigare för den skull.
image391

Kjell-Åke fick ju den bästa av födelsedagspreseneter för trettio år sedan, så där kan ju kvoten betraktas fylld. Visst firar vi lite ändå. Sedan är det ju  "fars dag" också, men vi har kommit överens om att han är inte min far, medan jag däremot ibland kan fungera som hans mor. Så då firar vi därefter. Det blir K-Å:s firande på torsdag då "ungdomarna", Linnéa och Andreas, kommer till Karlstad. Då skall vi uppleva K-Å:s present från dem i Sundsta-aulan.

image392


Kommentarer
Postat av: Moa

Nej jag heter Moa egentligen... men molia har varit min mailadress plus blogg sedan många år tillbaka :) Och jag hittade receptet i min GI kokbok innan jag hittade hit till dig :)

2007-11-12 @ 21:12:12
URL: http://molia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0