Inte en chans

52783-116
Nu är det inte en chans att få se Persbrandt live längre. Med sitt abrupta tack och adjö från Dramaten, så finns det inga möjligheter att få se mannen i verkligheten. Även om det har varit  nästan omöjlighet att få biljetter till de senaste uppsättningarna som han har medverkat i , så kunde jag ju ha haft möjligheten om jag hade besvärat mig med att försöka. Att han har bidragit till de slutsålda föreställningarna är jag helt övertygad om , men det är ju duktiga skådespalare i övrigt också. Som nu i "Måsen", där både Marie Göransson och Jan Malmsjö också agerar. Nu har ju även Jan Malmsjö sagt upp sig , och det är ju också en sorg i sig.  Nu får jag finna mig i att bli utan en verklig Persbrandt på nationalscenen och får nöja mig med Gunvald hemma i soffan. Det funkar också !


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken bild och vilken man!! Jag förstår om du sitter med ett leende varje gång som Gunvald visar sig på TV:n.

2007-10-19 @ 08:53:29
Postat av: susanne

HAN ÄR KUUUNG!!!


KRAM

2007-10-19 @ 09:06:38
Postat av: Ann-Britt

Jag säger bara...Mmmmmmmmmm Marabou chokladkaka, Micek P å ett glas rött....sen är vilken dålig dag som helst räddad. Fram för mer snyggingar på siten....!

2007-10-22 @ 14:29:41
Postat av: Sveinungkajsa

God bless you

2009-01-23 @ 09:23:28
URL: http://sveinungkajsa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0