Postorder

Vill inte bara klaga, men jag blir bara mer trött för allt onödigt som jag åker på. På sensommaren kom det ett erbjudande från    
att om man gjorde en beställning före ett visst datum för ett visst belopp så skulle man få dels procent och dels en premie. Varorna skulle levereras i oktober. Nu är det oktober och varorna kom idag. Ja, inte vet jag men jag fick ett par manchesterbyxor, storlek S, i premie. Detta är ju nu inte tanken hos firman, utan det skulle ha varit ett EKO-linne, vilket inte var medskickat, men som jag har fått betala för.

Nu har jag varit ute för missöden tidigare hos sagda företag, och har blivit väldigt bra bemött. De har varit generösa i att tillmötesgå mig som kund och genast ställt saker tillrätta. Så det är inte det. Det vore bara så skönt om något skulle kunna vara enkelt. Jag har inte bestämt mig för om jag skall ringa, maila eller bara skicka tillbaka - och att bestämma sig är ju halva jobbet, som ni vet.

Kommentarer
Postat av: Arieline

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2009-09-09 @ 14:27:56
URL: http://arieline.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0