Att fylla år

är trevligt. Jag tycker om att fylla år. Det är då som jag har möjlighet att träffa eller höra av släkt och vänner. Denna födelsedag blev ju också väldigt speciell eftersom den inträffade mitt under pågående bröllopsfest. Sång och gratulationer spilldes även över mig efter tolvslaget. Själva födelsedagen firades med middag på Aludden i Lerum. Att få ha familjen samlad under ordnade förhållanden - bara det är ju också något  i sig något att fira. Känns bra att leva på framöver.      
     
image264
image265
image266

Andreas och Linnea förärade mig dessutom två skyddsänglar ifrån Leena Axelsson, Gisslarbo Keramik. Två söta varav den ena är en ängel som skall sitta på bildskärmen och skydda mot datavirus (!). Nu vågade jag inte placeraängeln på skärmen, men den får vara på hyllkanten i närheten. Så nu har jag förhoppningsvis skydd både mot datavirus och förkylningsvirus.
 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0