HÄNT I VECKAN

Herre min tid! När det ännu var ishockeytider - då menar jag när Färjestad fortfarande åkte skridskor, då medan TV:n dundrade så stod jag i köket och satte lite olika sorters frön..och på mindre än en vecka så pluppade det upp, ibland alldeles för långa, småplantor som jag nu hoppas skall bli vit fjädervinda, squash och inkakrage. Lådan med tobaksfröna "andas" bara lite om att det är på gång. Jag missade lite där och hade tyvärr jord även ovanpå dessa mikrofrön. Det kanske kommer att ta lite längre tid bara, hoppas jag. Det blev ju en bild igen också.
image623

Kommentarer
Postat av: Erlendanna

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2010-02-22 @ 09:56:44
URL: http://erlendanna.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0