BANNLYST


Lite kultur mitt i veckan är bra för själen. Igår var det Berättarladan i Rottneros och teatern "Bannlyst" som gällde. Det märktes att det är i slutet på säsongen för "salongen" var tämligen gles på besökare. Tidigare år har vi fått trängas och köerna har varit långa till både insläpp och, jag höll på att säga utsläpp, men jag menar toaletter.

Det var det vanliga gänget med viss komplettering. Vi var totalt åtta stycken som hade sammastrålat till detta evenemang. Det är har verkligen blivit en tradition. En tradition som jag tycker är värd att underhålla. Trevligt att träffa tjejerna även om vi knappt hinner tala med varandra och den här gången blev det inte ens möjlighet till ett hejdå till alla, då vädrets makter tillsammans med mörkret gjorde att det var att kuta i rödaste rappet till bilarna.

En bonus denna kväll var att få gå på husvisning i Önnerud. En privat visning i Karolinas och Jonas nybyggda villa. Så snyggt och personligt.

Recension då?  Ja, det är ju en fantastisk ensemble, scenografi, kläder, musik... och sammantaget kan det ju bara bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0