LYSSNAR PÅ ÅSA LARSSON

Så bra hon är Åsa Larsson. Just nu lyssnar jag på "Tills dess din vrede lagt sig". Det kan ju bli lite lika när dessa deckarförfattarinnor bara radar upp den ena deckaren efter den andra. Jag har känslan av att Larsson inte har samma upptempo och det är därför jag upplever kvalitet i hennes  böcker.  Vi får reda på vem mördaren är, men likväl behålls spänningen om hur storyn skall avslutas. Hon använder sig också av det andliga i sina lösningar och det är ju också ett plus för mig som tror på "liv" i fler dimensioner.  Nu skall jag gå och lägga mig och lyssna på den allra sista skivan - och garanterat - jag somnar inte förrän den är slut.

Läs den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Deckare... mmm! :-)! Jag suger i mig alla tips! Imorgon, onsdag 10 dec, är det slutprövning i vår 7,5hp kvällskurs i retorik. När detta är avklarat ska jag aldrig mera gå någon kvällskurs som kräver inlämningsuppgifter och muntliga redovisningar. Hädanefter ska det för min del bli idel skönlitterära böcker, dag efter dag, och däremellan skönlitterära filmer! //IngerF

2008-12-09 @ 23:30:46
Postat av: Ann-Britt

Hej har ni inte kvar [email protected]?? Jag skrev till universitetsadressen medn du är tydligen sjuk försöker så här då!! skicka mailadress hem tack!! till [email protected]

2008-12-10 @ 14:06:04
Postat av: Mia

Oj vad du har "läst"... L Jag gillar Åsa Larsson's böcker men denna hag inte läst, det får bli en ändring på det!

2008-12-10 @ 18:56:27
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0