GÄSTBOK

Tycker att det verkligen är intressant. Karlstads koloniträdgårdsförening med sikte på Kroppkärrs koloniområde har en egen hemsida som nu har utvecklats med en gästbok. Jag har tidigare efterlyst ett forum på nämnda hemsida, där åsikter och lite informell infromation kan dryftas. Jag har dock inte fått någon respons på detta, varken som konkret företeelse eller svar på mitt mail. Ja, i vilket fall så har nu denna hemsida begåvats med en gästbok - och vet ni - jag skrev i denna gästbok den 3 januari och var då bland de första besökarna på denna sida. Idag, drygt tio dagar senare, så har det varit 48 besökare, men INGEN ytterligare har skrivit i den tänkta gästboken. Vad är detta? Det går väl åtminstone att skriva hej och uppmuntra webmastern som försöker bjuda till. Eftersom man iallafall har besökt sidan så finns det väl ett intresse för trädgård och kanske t o m för koloniverksamhet. Jag misstänker väl också att det är flera av våra"egna" som är in och besöker http://karlstadskolonitradgardsforening.se/

Här är en bok till
image482
                                                          Bilden lånad från  http://linnaeus.nrm.se/flora/di/faga/fagus/fagusyl.html

Kommentarer
Postat av: Cristina Ljunggren

Hej på dej, jag känner igen detta med kommentarer i gästböcker. Vi har haft (nu ska de ju bort förståss..) räknare på alla våra hemsidor som visat flera hundra besök --- o över tusen har kikat i den s.k gästboken...o hur många kommenterar jo ca 90 st sen vi drog igång 2003. Jag tror folk är trötta på att kommentera (det är nog jag med..tyvärr.) Har ännu inte dragit igång något - är rädd att hamna ännu längre in i "dator-träsket". Kommer du med på Maries avskedsparty?

2008-01-16 @ 20:12:10
Postat av: Olafelizabeth

I want to say - thank you for this!

2009-01-26 @ 14:15:55
URL: http://olafelizabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0