GOTT NYTT ÅR !

image444

God fortsättning, rättare sagt. Tack alla för hälsningar via bloggen, sms, mail och telefon. Själv har jag varit dålig på att förmedla några hälsningar eller ens se till att besvara några tidigare. Nu börjar vi på ny kula efter en energikick hos goda vänner igår på nyårsaftonen.

Hos Inga-Lill och Mats på "öa" är det alltid trivsamt och jag känner mig bekväm med sällskapet. Hos paret Gunnarsson serveras det också alltid smakliga måltider och även denna gång en RIKTIG nyårssupé med hummer, oxfilé och panacotta med mera, med mera. Till detta goda viner och före, däremellan och efter ätandet champagne. Jag var mätt långt in på nästa år, skall jag säga.

image443

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0