TISDAGSTEMA START

Under min surfrunda så har jag träffat på begreppet TisdagsTema där det varje tisdag anges ett tema, som det sedan är upp till var och en tolka med bilder. Det är särskilda regler, men få och enkla. Meningen är ju att detta helst skall verkställas samma tisdag, men det tillåts ockå att dröja. Jag har känt att detta skall jag försöka hänga på, men tiden har inte riktigt räckt till, men nu skall jag försöka disciplinera mig och slå till även om det "redan" är lördag.

Veckans (w4) är YTA.

Min "bild" av yta är inte så lättillgänglig, eftersom jag ofta använder detta ord om personer som inte är sig själva. Att de visar en YTA. Kanske en bild på insidan "nå´nting"? Inte lätt , för en av reglerna är att du själv skall ha tagit bilden. Då kanske jag skulle behövt att vara obducent, och det hade likväl inte varit enkelt för var sitter "ytligheten"- mellan örona? Det finns ju en hel del kändisar som jag skulle kunna föra in under min tolkning av temat, men det faller ju även där på "egen bild".

image495


Så därför får det bli en bild på min egen yta, som jag håller levande varje dag.



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0