WEBANNONSER

Idag tog jag mig för att botanisera på de intressanta websidor som finns med i annonserna i tidningen "Drömhem och trädgård". Först ut blev det då en korthållare från PrästBostället
Bra att ha!? Hjärtan är ju alltid trevligt och dekorativt, i det här fallet kanske också dammsamlande?
image594

Sedan fick det bli Lantliv i Leksand AB, där jag hittade detta snygga smycket. image595

och dessa ljuvliga skor, som kanske bara klarar att se ut så här en gång, med mitt sätt att fara fram och som inte alls ser mig för och bryr mig om hur rosetterna far illa.
image596

Vad är Mixin? Med speciell hälsning till kamraterna med killar i "dödskalleåldern" så klippte jag denna bild.
image597


En heminredningsbutik på nätet visar denna exklusiva slanghållare.
image598

Fridas gård inspirerar för "hem och täppa". Jag hittade roliga knoppar att minnas om behov uppstår.
image599 image600


På sidan för Mollys Hus hittade jag en tallrik att bli glad av
image602

Jag har sett under mitt tidigare bloggsurfande att flera har Alvas Hus som länk och visst vill man ha allt därifrån. Idag vill jag ha denna lampa.
image603

Mormors Fönster som visar heminredning i gammaldags miljö. Kollade in soffmodellen med de svängda armstöden, då jag tyckte den var bekant. image604

image605 En fransk äggkorg lockade hos Hem ljuva hem. Fastnade säkert för den här eftersom jag nu söker något där jag kan ta tillvara de vissnade strandirisbladen som nu finns att ta tillvara på kolotten. Iden fick jag ju av Maith som jag har visat tidigare här på bloggen vid kategorin Grannar. Det är alltså inte aktuellt med några ägg i det här fallet.

Känner nu att det får bli en del II. Alldeles för mycket att titta på, men jag skall köra de andra annonserna avseende inredning och prylar "en annan dag".

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Oj oj oj , va mycket fint det finns ....synd att man inte har en sjö att ösa ur...hihihi
Kram
Margaretha

2008-03-17 @ 21:18:32
URL: http://catfriend.blogg.se
Postat av: Hallvarderica

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2010-05-07 @ 11:30:27
URL: http://hallvarderica.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0