BLOGGBRIST

Jag har inte ägnat mig åt aktivt eget bloggande under en tid, men försökt att vara inne på andras och imponeras av hur de hinner fastän de flyttar, pluggar och är föräldrar samtidigt. Så idag har jag tagit semester och skall blogga hela dagen!!!
Nej då, det vore väl synd när termometern visar på +20 grader Celsius och solen står högt. Här skall åkas till kolotten och - ja inte fixa växthuset, men städa runt omkring denna skamfläck som vi lever med och framförallt grannarna. Det har inte högsta prio om jag säger det, men det kommer det kommer - kanske (?).

Vad har då hänt under tiden jag har tagit "time-out" - jo flickorna från Partille har varit på besök och vi har varit hos dem några dagar och DE går i allra första hand.



Jag har varit sjuk - bäde här och där. Tiden bara går till ingenting och då finns ju bara denna kända enda önskan - att få bli frisk, alternativt att dö, men det var inte aktuellt den här gången.


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hoppas du är återställd från "åkommorna" och hoppas också att du kan luta dig lite och må gott nu när sommaren är här på besök. Simma lugnt...och de goaste kramarna till dig Åse

2008-05-30 @ 13:05:53
Postat av: Anonym

2008-05-30 @ 13:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0