IDAG BLOGGTIPS

Idag tänkte jag botanisera i andras bloggar vad de har för nytt för dagen. Det gäller de som jag brukar besöka och eventuellt se om det kan innebära några nya utsvävningar. Eftersom både bloggen och jag har varit ur form, så har det inte blivit någon ork över till kommenterande. Tycker själv att det är kul att få en åsikt eller synpunkt, så jag får ju skärpa till mig. Apropå det, Torun - sök mig på KaU.

Nu skall det bli bloggtips:

Så passande då att Lotta har varit och spanat i utekrukor. Jag vill också ha!

Inger F har jag tidigare flaggat för med anledning av hennes underfundiga "kåserier" och för hennes intresse för kulturell mångfald.

Ytterligare en värmländsk blogg som tillhör mina bokmärken är Granne med Selma. Fina bilder och trevligt bemötande är kännetecknen. Att jag sedan själv inte har möjighet att anamma alla fina idéer får jag väl leva med.

Matmia är en kolonist där jag kan få både gröna och andra erfarenheter. Hon är också väldigt styv på att kommentera, och det är ju alltid trevligt.

Var nyss inne på Margarethas blogg och där fanns tips på nässelsoppa. Har själv aldrig prövat, men det känns som om det är en tidsfråga innan det blir koka av. Sedan visade hon en trädgård inklusive rekreation och försäljning. Dit vill jag när tid infinner sig.

Bra tips på ryggträning får du här.

Imorgon skall jag kolla andras oranga tolkningar i tisdagstema. Där hittar jag alltid nya sidor som jag blir "hängande " i. Jag törs inte börja nu för nu är det "natta" och här skall sovas. Skall bara kolla tisdagstemafavoriten Jessan

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Kul att du gillade mitt inlägg.....

Nässelsoppa är verkligen en höjdare, men vänta inte för länge så dom blir för stora...

Kan verkligen rekommendera mitt Edens lustgård ....hör gärna av dig om du vill ha vägbeskrivning...öppet ons-sön

Kram

Margaretha

2008-05-11 @ 17:38:48
URL: http://catfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0