TEMPELRIDDAREN

I söndags kväll var jag på teater i det nyrenoverade huset Tempelriddaren som från och med nu tjänar som hemvist fär Värmlandsteatern. Det har blivit jättefint och jag är så glad att det gamla tegelhuset får vara kvar. Det har varit många bud om vad som skall hända med  det och jag var rädd att till slut river de det med anledning av att det var illa åtgånget . Kul med teater och intim lokal där jag förväntar mig många trevliga teaterkvällar. Kul med amtörteater, där jag  upptäckte ett flertal bekanta ansikten från Karlstadsvimlet. Duktiga var de även om jag tyckte att pjäsen "Mycket väsen för ingenting"  hade en textmassa som nog kunde ha krympts något ytterligare. Trevligt Anne att du frågade och delade din biljett med mig. Det piggar upp med goda kamrater.

Bilder hämtade här och här



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0