ART - EMILIA SAHLBERG

Jag vill verkligen ha en tavla av Emilia Sahlberg. Hennes alster skulle visas på UNO i början på januari, men blev stulna så det blev ju ingen chans för mig att få se dem live. Jag uppmärksammande henne genom artiklar i lokalpressen innan den tänkta utställningen - och kanske var det också på TV. Jag gillar den här typen av konst. Sedan är det ju extra kul att hon är gift med en Sunnekille, vars far jag tror att Maria har haft som klassföreståndare. Kan vara fel ute, men troligen inte. Ikväll sökte jag på hennes namn på Google och såg att det är fler än jag som gillar detta och de lät mig också förstå att det är inte så billigt att förvärva något verk av henne, men någon gång kanske eller något tryck som de andra bloggarna också drömde om. Här är hennes hemsida ESart

Kommentarer
Postat av: EvaLena Heinered

Läckra bilder.

Jag läste också om henne i VF/NWT och gillade det jag såg.

Kul att det kommer så många nya duktiga talanger som tar för sig.



Visste inte att du var/är konstintresserad....kul....

2008-09-04 @ 22:38:08
URL: http://[email protected]
Postat av: Mia

Nu var jag bara tvungen att gå in och kolla hennes sida...vilka fantastiska bilder!!! Är det foto eller olja eller vad????

2008-09-05 @ 06:54:09
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0