ASTRID - en månad

Idag fyller lilla  ASTRID en hel månad. Eftersom jag har varit krasslig i princip hela hennes levnad, så har jag inte haft möjligheten att få se underverket i verkligheten, men har fått mig tillsänt några bilder för att tillfredsställa nyfikenheten. Vad som då också händer är ju att jag vill lukta på henne också. Nu är det bara att vänta.

Bild tagen på Andreas där han är någon månad äldre, men där jag tycker det finns en viss likhet!?

Fler likheter?
Andreas

Astrid




Andreas med kompisen Markus


Astrid med kompis

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker nog att de var mest lika när de sjöng ut, eller vad de nu gjorde.....

2009-12-14 @ 10:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0